Upozorenje, korisnička podrška komunicira samo na engleskom jeziku. Poslijepodne možete biti kontaktirani od strane kolegice na hrvatskom jeziku.
×
Gorillasports.hr

Često postavljana pitanja i odgovori

Ovdje ćete pronaći najčešće postavljana pitanja naših kupaca.

Kako šaljete robu i koliko to košta?
+

U okviru Republike Hrvatske možete odabrati dostavu putem DPD-a, prijevoznika Overseas (samo za određenu robu) i prijevoznika Raben (samo za naddimenzioniranu robu). Cijena dostave je uvijek navedena uz proizvod malo iznad cijene robe.

Uvijek plaćate samo jednu poštarinu za cijelu narudžbu, koja se računa prema proizvodu s najvećom težinom.

Kada šaljete robu i koliko će mi trebati da stigne?
+

Slanje robe ovisi o dostupnosti, koja je uvijek navedena uz proizvod. Proizvodi su pohranjeni u nekoliko skladišta i slanje sa svakog skladišta je specifično.

Ako je za proizvod navedeno „na stanju”, bit će poslan u roku od 24 sata od narudžbe (ako odaberete plaćanje putem prijenosa na račun, onda 24 sata od primitka uplate), ako je dostupnost proizvoda 5 dana, to znači da će proizvod biti predan dostavljaču u roku od 5 dana od narudžbe (odnosno plaćanja narudžbe).

Očekujte isporuku od dostavljača u roku od 3-7 dana nakon predaje robe dostavljaču.

Da li je moguće osobno preuzeti artikl?
+

Da! Osobno preuzimanje moguće je od ponedjeljka do petka od 8:30 do 16:00 sati u Kokiska s. r. o., Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary, Češka.

Kartu i koordinate za navigaciju možete pronaći u donjem dijelu u kontaktima.

Osobno preuzimanje moguće je ISKLJUČIVO temeljem narudžbe, čim artikl bude spreman o tome ćete biti obaviješteni na email koji ste unijeli u narudžbu. Na šalteru možete platiti samo gotovinom. Plaćanje je moguće izvršiti i unaprijed putem bankovnog transfera ili online karticom.

Zašto se registrirati na GorillaSports.cz?
+

Registracijom ćete olakšati kupovinu - nećete stalno morati popunjavati ime, adresu, kontaktne podatke... Prikazat će vam se popis svih vaših narudžbi, uključujući status u kojem se narudžba nalazi. Također, prijavom imate pristup izloženim računima i upućenim reklamacijama. Više ne morate ništa tražiti u e-pošti.

Kako naručiti proizvode?
+

Odaberite proizvod iz naše široke ponude, zatim odaberite željeni broj komada proizvoda i kliknite na „Dodaj u košaricu” kako biste proizvod dodali u svoju elektroničku košaricu. U ovom trenutku bit ćete preusmjereni na svoju košaricu. U ovom koraku možete uređivati proizvode u košarici - količinu ili ukloniti proizvod. Zatim možete nastaviti s naručivanjem ili kliknite na „Povratak na kupovinu” kako biste nastavili s odabirom drugih proizvoda.

Ako odaberete „Nastavite s narudžbom”, naš obrazac za narudžbu će vas voditi kroz odabir prijevoznika, odabir načina plaćanja i popunjavanje vaših kontaktnih podataka i adrese. U zadnjem koraku vidjet ćete sažetak narudžbe i možete se vratiti natrag za eventualne izmjene. Nakon potvrde narudžbe, vaša narudžba je poslana u naš sustav.

Da li je moguća i kupnja artikla na rate?
+

Ne, nažalost više ne nudimo ovu uslugu.

Koliko traje garancija za proizvod?
+

Prema zakonu, za robu imamo jamstvo od 24 mjeseca, za robu kupljenu u sklopu poslovne djelatnosti ovo jamstvo je zakonom skraćeno na 12 mjeseci (upis MBS ili OIB poslovnog subjekta u narudžbu).

Zanima me kada vaš kupac ima pravo na kod za popust?
+

Pravo korištenja koda za popust ima svaki kupac i može ga koristiti tijekom njegovog trajanja.

Kodove za popust možete saznati iz našeg mailinga, možete se prijaviti za njega na našoj web stranici ili na našem Facebooku. Kod se zatim upisuje u polje „kupon za popust” prilikom naručivanja u košarici. Kod za popust je pažnja za naše kupce, stoga nije pravilo. Preporučujemo praćenje e-pošte.

Što znači kad artikl ima naznačenu raspoloživost „na upit”?
+

Ovo je proizvod koji je možda već rasprodan ili su ostali posljednji komadi, ne možemo vam jamčiti za ovaj proizvod prije potvrde narudžbe. Iz tog razloga preporučamo da se prije naručivanja obratite našoj korisničkoj službi gdje ćemo vam reći da li je proizvod na zalihi.

Zainteresiran sam za veću kupnju proizvoda, mogu li se na nekoga obratiti?
+

Ukoliko ste zainteresirani za veću kupnju proizvoda, pošaljite e-mail na službu za kupce info@gorillasports.hr, koji će s vama dogovoriti narudžbu i dati vam sve informacije.

Učitavam
Učitavam...